Saturday 4 April 2015

kadang2 bila kita sayang orang tu, kita sanggup buat apa jaa supaya dia bahagia.
kita sanggup turut saja kata dia sebab nak jaga hati dia.
tapi dia hargai tak apa yang kita buat ? hmm
kawan aku pernah cakap, 'peoples changed'
betul cakap dia. manusia memang berubah. tapi kalau berubah baik takpaa, aku tak kisah
dulu dia sweet sangat, care sangat pasal aku. tapi sekarang, nak text aku pun susah.
aku faham masing2 masih belajar, banyak kerja, study lagi.
bila aku cakap dia dah tak macam dulu, dia cakap dulu study boleh laa main2, sekarang tak boleh.
awak tahu tak apa yang awak cakap tuu semua buat saya sakit hati. tapi saya tak marah, saya cuba nak faham. setiap kali awak cakap tuu buat saya menangis. tapi saya sabar, sebab saya sayang awak.
saya bukan nak awak text saya setiap minit. tapi sekurangnya buat bagi saya fikir awak tak pernah lupa saya. saya rindu awak. kita jauh, saya nak balik pun lambat lagi. takkan tuu pun awak tak boleh faham ?
awak cakap kita dah dewasa, jangan jadi mcm budak2. 24 jam nak kena text, hari2 nak gayut. awak, sebelum ni awak tak pernah kisah pun semua tuu. saya sedih awak, sedih dgn sikap awak. tapi saya sabar, sebab saya sayangkan awak.
sambil aku type ni pun airmata tak henti mengalir. serius aku cakap, aku sayang relay ni. 
tapi sampai bila aku nak korbankan perasaan aku sementara jaga hati dia ?
saya minta maaf sebab terpaksa putuskan relay ni. saya dah tak sanggup jadi patung. awak buat seolah saya takda perasaan. maafkan saya

No comments:

Post a Comment